6 תשובות
לא מביך, תשלחי
כשנפגשתם היה כיף??התחברתם?
אם כן אז תשלחי לה
אם כן אז תשלחי לה
אנונימית
תנסי מה יש לך להפסיד
אבל אני מה זה לא אוהב שאמא
מתערבת בכל זה אמאלה
אבל אני מה זה לא אוהב שאמא
מתערבת בכל זה אמאלה
שואל השאלה:
היא רוצה לעזור לי והיא יודעת שאני לבד רוב הזמן
היא רוצה לעזור לי והיא יודעת שאני לבד רוב הזמן
אנונימית
כן גם לי!! אבל היא תמיד שמה לי ילדים שאין לנו כלום במשותף וזה מעט מחרפן
שואל השאלה:
היא בגיל שלי אבל חוץ מזה אין לי שמץ מי היא חחח
היא בגיל שלי אבל חוץ מזה אין לי שמץ מי היא חחח
אנונימית
באותו הנושא: