13 תשובות
שואל השאלה:
באמת שהדגל שלנו יפה ברמות
באמת שהדגל שלנו יפה ברמות
אנונימית
הדגל שלנו גם יפה אבל הדגל של פלסטין גם יפה באותה מידה.
לא מוזרה
למה ששני הדגלים יהיו יפים באותה מידה, זה כמו להגיד ששני ציורים יפים באותה מידה. אני מבין למה לענות תשובה שמאלנית בשאלה ימנית, אבל לא צריך לערבב פוליטיקה בכל דבר, כמו שהשאלה הזאת לא לגיטימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי לשאול את השאלה בקטע רע.. פשוט ככה מרגיש לי כזה כי נגיד אני ראיתי הפגנה שלנו ושלהם ופשוט הצבע של הדגל שלנו פשוט מזכיר לי את הדברים האלה
לא התכוונתי לשאול את השאלה בקטע רע.. פשוט ככה מרגיש לי כזה כי נגיד אני ראיתי הפגנה שלנו ושלהם ופשוט הצבע של הדגל שלנו פשוט מזכיר לי את הדברים האלה
אנונימית
האמת שאף פעם לא שמתי לב לזה אבל עכשיו זה גרם לי להבין למה המחבלים הפלסטינים מתנהגים כמו שטן
הדגל של ישראל יותר שמח הצבעים שלהם
אנונימית
כאילו אני לא מסכימה עם ההקבלה שעשית, כאילו אני פחות גם עפה על שני הדגלים (רק מבחינת נראות)
אני חושבת בדיוק אותו דבר כמוך
אתה צודק! הדגל שלנו באמת הכי יפה!
שואל השאלה:
בסדר נשמה
בסדר נשמה
אנונימית
שואל השאלה:
תקרא מה שכתבתי למעלה זהו ביי ביי
תקרא מה שכתבתי למעלה זהו ביי ביי
אנונימית
דגל פלסטין מושפע מאוד מהרבה דגלים אחרים של מדינות ערביות כמו ירדן ואיחוד האמירויות.
להגיד שהדגל שלהם שטני והדגל שלנו עדין ויפה זו תוצאה של שטיפת מוח ושנאה.
להגיד שהדגל שלהם שטני והדגל שלנו עדין ויפה זו תוצאה של שטיפת מוח ושנאה.
באותו הנושא: