10 תשובות
זאת לא זוגיות שבאמת מחשיבים או רוצים לזכור בסוף
זה לא קרוב ל- לקרוא לזה "זוגיות"
דבר טוב, לדעת איך לכבד את האחר בגיל הזה ואיך להתייחס לנשים או ההפך ומה ההרגשה להיות בזוגיות
זה אולי לא יחזיק מעמד אבל זה התנסות טובה סך הכל
זה אולי לא יחזיק מעמד אבל זה התנסות טובה סך הכל
שואל השאלה:
אני לא אומרת שאני בזוגיות רק רציתי לשאול מה דעתכם
אני לא אומרת שאני בזוגיות רק רציתי לשאול מה דעתכם
טיפשי
מיותר
מביך
קרינגי
מיותר
מביך
קרינגי
מוקדם מדי
מיותר
בטוח תתחתנו בסוף
שטויות
זה בסדר, גם ככה לא יצא מזה כלום, אז כל עוד זה הם לא הולכים לשכב ולגעת וכל אלה, זה בסדר
באותו הנושא: