12 תשובות
aot זה ממש טוב
אבל לדעתי נוקמי טוקיו
אבל לדעתי נוקמי טוקיו
השקר שלך באפריל
kakegurui
bunny girl senpai
האנימות היחידות שראיתי ואהבתי
bunny girl senpai
האנימות היחידות שראיתי ואהבתי
האנטר x האנטר זה מושלם
אומנות החרב אונליין
אומנות החרב אונליין
כל מה שאמרתם פה אפילו לא קרוב.
one piece הרבה יותר טוב מכל אנימה אחרת בפער.
one piece הרבה יותר טוב מכל אנימה אחרת בפער.
חיים אמיתיים
ראיתי זה בטופ 5 'לי
שלי
במרחק לטיפה
נארוטו שיפודן מחברת המוות או וואן פיס
בננה פיש וכיתת ההתנקשות, על הדרך אטאק און טיטאן זה אוברייטד רצח
aot לגמרי
באותו הנושא: