12 תשובות
aot זה ממש טוב
אבל לדעתי נוקמי טוקיו
השקר שלך באפריל
kakegurui
bunny girl senpai
האנימות היחידות שראיתי ואהבתי
האנטר x האנטר זה מושלם
אומנות החרב אונליין
כל מה שאמרתם פה אפילו לא קרוב.

one piece הרבה יותר טוב מכל אנימה אחרת בפער.
חיים אמיתיים
ראיתי זה בטופ 5 'לי
במרחק לטיפה
נארוטו שיפודן מחברת המוות או וואן פיס
בננה פיש וכיתת ההתנקשות, על הדרך אטאק און טיטאן זה אוברייטד רצח
aot לגמרי