5 תשובות
נמוך לא יודעת
את הרגיל לא כאב לי בכלל
אבל תקפידי לחטא אותו מינימום פעמיים ביום
הגבוה לא כאב לי בכלל ועשיתי עם אקדח
משתנה מבן אדם אחד לאחר ומחירור לחירור.
יש לי 2 רגילים. אחד כאב רצח ואת השני בכלל לא הרגשתי.
גבוהה יותר כואב כי זה בעצם
נמוך לא כאב לי אפילו טיפה, לא הרגשתי שעשו אפילו