7 תשובות
קחי את התעודה ולכי הביתה, אם את לא רוצה לבזבז זמן.
רצוי שתגיעי על מדים
רצוי שתגיעי על מדים
איפה משרתת ? כולם סובלים מהחודש מלחמה.. לדעתי את לא חייבת ללכת עם מדים אצלי זה היה חצי שעה
לא חייב לבוא עם מדים, אצלנו רק מי שלא הספיקו להחליף באו על מדים אבל הרוב על אזרחי.
זה היה לנו חצי שעה שהמנהלת והרכזת דיברו ואז חילקו.
זה היה לנו חצי שעה שהמנהלת והרכזת דיברו ואז חילקו.
שואל השאלה:
לא רלוונטי איפה אני משרתת..
וברור לי שכולם סובלים מהחודש מלחמה הזה פשוט אני המשמרת האחרונה שסוגרת את השבוע השני אצלנו (כלומר אני עושה יום חמישי לילה שזה משבע בערב של חמישי עד 8 וחצי אפילו יכול להגיע ל 9 בבוקר של שישי) ואני פשוט אחזור הבייתה גמורה אז לא יהיה לי כוח להיתקע שם יותר מידי
לא רלוונטי איפה אני משרתת..
וברור לי שכולם סובלים מהחודש מלחמה הזה פשוט אני המשמרת האחרונה שסוגרת את השבוע השני אצלנו (כלומר אני עושה יום חמישי לילה שזה משבע בערב של חמישי עד 8 וחצי אפילו יכול להגיע ל 9 בבוקר של שישי) ואני פשוט אחזור הבייתה גמורה אז לא יהיה לי כוח להיתקע שם יותר מידי
אנונימית
אם לא ככ בא לך ללכת את יכולה פשוט ללכת ביום אחר..
שואל השאלה:
זה לא שלא באלי ללכת, אני רוצה ללכת פשוט אני לא רוצה להיות שם יותר מ20 דק חצי שעה כי אני אהיה גמורה ואני לא רוצה לבוא על מדים, זה למה שאלתי את השאלה הזאת
זה לא שלא באלי ללכת, אני רוצה ללכת פשוט אני לא רוצה להיות שם יותר מ20 דק חצי שעה כי אני אהיה גמורה ואני לא רוצה לבוא על מדים, זה למה שאלתי את השאלה הזאת
אנונימית
לא חייבת להגיע על מדים
את באה לוקחת את התעודה והולכת. את לא חייבת להשאר לטקס אם יש כזה, תבקשי את התעודה ולכי הביתה
אם את חוזרת לבסיס אחרי זה אז כן תגיעי על מדים
את באה לוקחת את התעודה והולכת. את לא חייבת להשאר לטקס אם יש כזה, תבקשי את התעודה ולכי הביתה
אם את חוזרת לבסיס אחרי זה אז כן תגיעי על מדים
באותו הנושא: