4 תשובות
שואל השאלה:
כן לזה אני מתכוונת, אבל אם אני מפצלת את ההזמנה זה ייתקע?
כן לזה אני מתכוונת, אבל אם אני מפצלת את ההזמנה זה ייתקע?
אנונימית
את צריכה להיזהר, שתי חבילות או יותר שיישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות, ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל המוצרים יחד.
תפתחי את ההזמנה שבכל הזמנה יש מתחת ל30 פריטים
שואל השאלה:
אומייגאד תודה^^
אומייגאד תודה^^
אנונימית
באותו הנושא: