9 תשובות
כן, ברור
גם לא לבנים, לאף אחד
גם לא לבנים, לאף אחד
לאף אחד אסור להרביץ לאף אחד.
אלא אם כן מדובר במחבלים, גברים מכים, אנסים וכדומה
אלא אם כן מדובר במחבלים, גברים מכים, אנסים וכדומה
לא
ממש ל
ממש ל
כן
כן ולא. בנים לא צריכים להרביץ לבנים וגם לא לבנות, אלימות זה לא הפתרון. ובנים לא צריכים לא להרביץ לבנות כי הן בנות, אל תתייחס אליהן רע, אל תאנוס, אל תטריד, אל תוריד מערכן ותתייחס אליהן כפחות שוות, ולגבי האלימות - שלא ירביצו לאף אחד.
מצד אחד אני לא רוצה לומר שירביצו לבנות חח אבל מצד שני, לא צריך להתייחס אל נשים כחלשות יותר ופחות טובות.
מצד אחד אני לא רוצה לומר שירביצו לבנות חח אבל מצד שני, לא צריך להתייחס אל נשים כחלשות יותר ופחות טובות.
כן
כן.
כן זה נכון מינימום כבוד
באותו הנושא: