2 תשובות
במשרד החינוך היה דיוו האם להמשיך בחיוב תלמידים במעורבות אישית כדי שיקבלו בגרות בנושא היו דעות חלוקות
יש הטוענים שלחייב מעורבות אישית זה טוב .. אחרים חושבים
דעתי בנושא ..
משהו כזה
בעקבות הצגת תנועות ומקומות ההתנדבות השנתית עוררו תגובות רבות בנוגע להאם נוער צריך להתנדב ב