21 תשובות
אני לא בטוח, אבל אני מניח שאתה יכול להיכנס למינוס של ימי מחלה?
נכנסים לוועדה מיוחדת בסוף השנה שמאשרת את עודף ימי המחלה.
שואל השאלה:
מה סוף שנה?^
שואל השאלה:
מה??^^^
בסוף שנה כשרואים שהשתמשת בכל ימי המחלה שלך ועלית מעליהם אז יעלו אותך לועדה
שואל השאלה:
ואם לא יאשרו?
שואל השאלה:
ועל סמך מה קובעים אם לאשר או לא?
מאשרים לכולם אני חושבת אבל תלוי בכמה עברת. אם נגיד ב10 ימים יאשרו, אם ב30 לא בטוח
אני יודעת שיש ועדה שדנה בזה, זה דבילי לגמרי כי בן אדם לא בוחר אם להיות חולה או לא.
אבל בכל אופן, אם כביכול הם לא מאשרים אתה צריך להשלים את הימים האלה
שואל השאלה:
היו 20 ימי מחלה.
נגיד וגמרתי אותם.
יש לי אפשרות להשתמש בעוד 5 מעבר נגיד והם יצטרכו לאשר את זה?
בעיקרון תשאל את הרכז שלך מה אתה צריך לעשות. אם אפשר לשאול, חלק מהימי מחלה שלך הם קורונה?
כנ'ל כאשר נמצאים בחריגה של ימי מחלה- שעוברים את ה20 ימים.
מעלים אותך לוועדה רפואית שבוחנת הם הימי מחלה מוצדקים.
במידה ויש לך אישור רפואי לכולם והם היו מוצדקים אין שום סיבה שלא יאשרו לך את החריגה.

במקרה קיצוני שלא מאשרים לך את החריגה אז מנקים לך את הימים מהחופש שנשאר לך.
אם לא נשארו לך ימי חופשה אז אתה תהיה במינוס ימים שתצטרך להשלים.
שואל השאלה:
מה הסיכוי שלא מאשרים בונוס ימי מחלה?
ועד כה כל הימי מחלה שלי היו מאושרים על יד רופא קופח שלי כתוב בשירות "מחלה מאושר"
לא יודעת לא נתקלתי בהרבה בנות שזה קרה הן..
לא חושבת שיש סיכוי שלא יאשרו אבל שאלתי אותך על קורונה כי אם חלק מימי המחלה היו קורונה זה לא מבזבז ימי מחלה
אין לי מושג אבל תנסה כמה שאתה צריך
שואל השאלה:
תודה על כל העזרה!
בכיף ובהצלחה
שואל השאלה:
כמה ימים זה נורמאלי שיאשרו החרגה? (מעל 20 יום הרגילים של מחלה)
אוקי בכל מקרה 99 אחוז יאשרו לך, אין סיבה שלא
שואל השאלה:
לא היה קורונה