התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני והחבר הכי טוב שלי התרחקנו
15 במאי 2022, 15:40
ריחוק
מה לעשות
2 תשובות
תנסי להתקרב פשוט
לשלוח הודעה, להפגש , לדבר
S
Skyyy
תנסי להתקרב אליו, לדבר איתו יותר
א
אני צריכה לשנות שם
באותו הנושא:
זה ממש רע שאני מרגישה כזה אי נוחות שאני מדברת עם חברים ערבים\פלסטינים שלחברים שלהם
מרגיש שאני וחברה שלי התרחקנו
אני מרגישה שאני והבסטיות שלי התרחקנו... (תקראו)
מרגישה שאני וחבר שלי התרחקנו קצת, אפילו יותר מידי..
אני מרגישה שאני והחברה הכי טובה שלי התרחקנו(המשך למטה)
אני מרגישה ממש רע להתקשר לחברה לא כזה טובה שלי שדי התרחקנו?
אני מרגישה שאני וחברה טובה התרחקנו
אני מרגישה שאני ובן זוג שלי פשוט התרחקנו
אני והחבר הכי טוב שלי התרחקנו טיפה אז שלחתי לו הודעה ואמרתי לו שאני מרגישה שהתרחקנו... (המשך בפירוט)
בזמן האחרון אני מרגישה שאני והחברה הכי טובה שלי התרחקנו.. ובאמת שאני לא יודעת מה הסיבה להמשך כנסו..
אני עכשיו בוכה כי כבר איזה שבועיים שאני מרגישה שאני והחברה הכי טובה שלי דיי התרחקנו כזה