7 תשובות
וואלב אני מטר שישים ותשע אבל בת שש עשרה אבל שהייתי בת שלוש עזרה גם הייתי בגובה הזה
אני 1.61 ובת 16 כל הכבוד לך (':
כיף לך לול אני בת 15 מטר 57
אנונימית
אני 1.68 ובת 17 וחצי אז אני מניחה שאת גבוהה
כל הכבוד
זה גבוה
הממוצא של הבנות במדינת ישראל זה 1.60 אבל לעומת העולם הממוצא בישראל נמוך
באותו הנושא: