9 תשובות
הרצועות?
היא סבבה אבל לא שווה את המחיר
איכ לא
היא סבבה
כאילו היא טובה אבל יש יוצר טובות
כאילו היא טובה אבל יש יוצר טובות
אנונימית
כן, עובדת הכי טוב
שואל השאלה:
כן הרצועות^^^^^
כן הרצועות^^^^^
אנונימית
אחלה
אני לא אוהבת בכלל
בכללי עדיף שעווה רגילה
בכללי עדיף שעווה רגילה
היא סבבה אבל הדבק שלה לא חזק כמו דבקים אחרים שהשתמשתי בהם...
באותו הנושא: