4 תשובות
זה באותו זמן לא? אבל מה זה משנה
כי לנו בישראל יש המון חגים מפוזרים לכל השנה ובחול יש כמה חגים גדולים במקום מלא קטנים, אנחנו המדינה עם הכי הרבה חגים ולכן אין לנו עוד חודש לחופש הגדול
למה? כי ככה זה שם?
כאילו, למה שהם יצאו בזמן שלנו, או אחרינו?
למה שיהיה להם אכפת ממה שקורה פה?
פשוט ככה החוק... אף אחד לא משווה את זה כשהוא קובע את זה
כאילו, למה שהם יצאו בזמן שלנו, או אחרינו?
למה שיהיה להם אכפת ממה שקורה פה?
פשוט ככה החוק... אף אחד לא משווה את זה כשהוא קובע את זה
כי אצלינו יש מלא חגים והרבה ימי חופש שאין להם
אז סך הכל הגיוני
אז סך הכל הגיוני