4 תשובות
שואל השאלה:
תודה יקרה! ולגבי המגירות הכל בסדר?
תודה יקרה! ולגבי המגירות הכל בסדר?
אנונימית
בתור אחת שעושה עגילים ועובדת בזה
העגילים בסדר לגמרי
אלכוהול עושה את העבודה
אפילו מים
ואם עדין באלך להחמיר מים רותחים מעולה ביוש יום בנעימים תקשיבי הלוואי היה לי סבלנות כמו שלך למגילה הזאת לא מאמינה שקראתי את זה .
העגילים בסדר לגמרי
אלכוהול עושה את העבודה
אפילו מים
ואם עדין באלך להחמיר מים רותחים מעולה ביוש יום בנעימים תקשיבי הלוואי היה לי סבלנות כמו שלך למגילה הזאת לא מאמינה שקראתי את זה .
שואל השאלה:
רק מעדכנת שאני מטופלת אז אל תשלחו אותי לטיפול.
רק מעדכנת שאני מטופלת אז אל תשלחו אותי לטיפול.
אנונימית
הכל בסדר, אומרת אחת שגם יש לה את זה
פחות רע אצלי אבל לא בטוחה.
עצוב לי לקרוא
בהצלחה
פחות רע אצלי אבל לא בטוחה.
עצוב לי לקרוא
בהצלחה
באותו הנושא: