4 תשובות
כן ברור! זה תמיד יותר קשה בשביל שילדים לא יעשו את עצמם חולים במועד א' (אפשר פרח?)
דווקא שנה שעברה עשיתי קיץ והיה קשה, והמועד ב ביולי היה הרבה יותר טוב וגם קיבלתי יותר גבוה
כל מקרה לגופו
תמיד אמרו ככה (אפשר פרח)