10 תשובות
אם זה קריטי לך, אז תעירי לה
כן למה לא זה כסף שלך תגידי לה
ברור זה כסף שלך
שואל השאלה:
לא נעים ליי ואני לא יודעת מה לעשותת
לא נעים ליי ואני לא יודעת מה לעשותת
אנונימית
^אין לא נעים. תאמיני לי כולה 50 שקל תגידי לה אני צריכה אותם
אחותך יותר גדולה או יותר קטנה?
אם יותר גדולה אז עוד יותר סיבה לא להתבייש
אם יותר גדולה אז עוד יותר סיבה לא להתבייש
כן.. מה בעדינות זה אחותה מה ישלכם
אנונימית
תזכירי לה בעדינות
תגידי לה "וואי חסר לי *בול* 50 שקל למשהו"
שואל השאלה:
יותר גדולה
ותודהה
יותר גדולה
ותודהה
אנונימית
באותו הנושא: