5 תשובות
^פחח אבל היא לא בדיוק מאמינה באלוהים...
שמעי אחותי הכל טוב וזה הגיוני שתרגישי ככה.
אני לא יודעת אם אני יכולה לעודד אותך אבל אני לא מאמינה בגן עדן וגהנום... קיצר מקסימום אם בסוף אלוהים קיים לפחות נהייה ביחד בזה
שמעי אחותי הכל טוב וזה הגיוני שתרגישי ככה.
אני לא יודעת אם אני יכולה לעודד אותך אבל אני לא מאמינה בגן עדן וגהנום... קיצר מקסימום אם בסוף אלוהים קיים לפחות נהייה ביחד בזה
אלוהים נטוע לנו בתוך הראש מרגע שנולדת אתה מודע אליו
לא הבנתי, איך האבולוציה והמפץ הגדול נשמע יותר הגיוני אם זה לא סותר את האמונה?
בכל מקרה, את זו שמכירה את ההורים שלך ויודעת איך הם יגיבו. אם זה מסכן אותך אל תדברי על זה.
בכל מקרה, את זו שמכירה את ההורים שלך ויודעת איך הם יגיבו. אם זה מסכן אותך אל תדברי על זה.
אני גם עברתי את זה, זה יעבור
אנונימית
באותו הנושא: