12 תשובות
האויב של הטוב זה הטוב ביותר אל תשכח
כי הם לא חושבים שהם יגיעו למקום הכי גבוה
כי יותר נוח להיות נורמאלי ולא לשאוף גבוהה זה יותר קל
אנשים לא שואפים לבינוניות.. כל בן אדם ששואף למשהו מסוים שואף ל100 אחוז למה שהוא ישאוף ל50
מי זה אנשים
יש כאלה שפשוט מפחדים שאם לא יצליח מצויין אז לא יצליח בכלל ומעדיפים להתפשר על האמצע. זה כמו לעשות תחרות ולראות רק את המקום הראשון אם בסוף יוצאים מקום שלישי רביעי הלך הכל
כי זה מספיק לאנשים.
אני לא חושב שאתה צריך להיות הכי. אתה צריך את הbalance המושלם בשבילך.
חד משמעית אתה צריך את מה שמושלם בשבילך.. התכוונתי שהוא ישאף ל100 אחוז שלו שאולי ה100 אחוז הזה או ה70 אחוז של חבר שלו... כל אחד מה שמיוחד לו
יעני ה100 אחוז שלך הוא ה70 אחוז של חבר שלך
מי שואף לבינוניות? אני שואפת למצויינות
חוסר ביטחון חוסר ידע? אני ממש מבינה אותך גם אותי זה משגע
א. תמיד יש את האנשים שינסו להוריד אותם
ב. רוב האנשים מתייאשים בגלל שהם רואים שלמצוינות צריך להשקיע יותר
כי יש להם הערכה עצמית נמוכה מדיי..