2 תשובות
כן כל שטח בנפרד
כי מה שמתחת ציר הy יהיה שטח שלילי
כן, חובה לחשב כל שטח בנפרד.
בחישוב השטח שנמצא מתחת לציר ה- x,
יש להוסיף מינוס לפני האינטגרל.
כשמחשבים את השטח הכולל, יש לחבר בין השטחים שהתקבלו. בהצלחה