3 תשובות
בגלל שהאדם צריך לישון
כי בלילה הגוף "טוען" את עצמו באנרגיה, מסדר ומקטלג את הזכרונות ועוד.
בקיצור שינה היא חיונית לגוף, וחשוב להקפיד על שעות שינה מספיקות ומסודרות.
תחשוב שזה כמו טלפון אם אתה לא מטעין אותו הוא לא מתפקד ואם אתה אחרי הרבה מאוד זמן לא מטעין אותו כנראה שייקח לך יותר זמן להטעין אותו והוא יתקלקל לך