4 תשובות
הוא לא אמור להיות ישן או משהו ? הם בדרכ מתעוררים כל שלוש שעות אבל כל תינוק הוא שונה. אם הוא בוכה כנראה שהוא רעב או צריך להחליף לו חיתול בכל מקרה אם יש ריח או שהוא מרגיש רטוב תבדקי את החיתול. אם הוא צריך לאכול ואמרו לך להאכיל אותו אני מאמינה שיכינו לך מנה עם בקבוק פשוט להרתיח מים בקומקום ולהוסיף את הסימילאק לפי המנה שיביאו לך. תשקשקי קצת ואז תגעי עם האצבע בפיה כדי לבדוק שזה לא חם מידי זה אמור להיות פושר. במידה והוא מתעורר והוא לא רוצה לאכול או שצריך להחליף חיתול אל תרימי אותו תנענעי אותו קצת במיטה עד שהוא ירדם אם הוא בוכה ממש חזק ולא נרדם תרימי תנענעי ותחזירי ללול.
אם את צריכה עזרה מחר אני פנויה בפרטי 3>
וואו אני מרגישה ממש כמו אמא כמה כתבתי
אם את צריכה עזרה מחר אני פנויה בפרטי 3>
וואו אני מרגישה ממש כמו אמא כמה כתבתי
שואל השאלה:
תודה לך^
תודה לך^
אנונימית
באהבהה אני רגילה מאחיין שלי אז אם יש לך שאלות את מוזמנת לפנות אליי אהובה !!3>
שימי אותו בעגלה
באותו הנושא: