5 תשובות
לא תמיד מרגישים בנוח לשאול
אנונימית
שמעי לא לכולם זה קל לדבר על זה וזה בסדר לגמרי גם אני קשה לי לדבר על דברים כאלו
סיפרת לה רק אתמול בטח היא רוצה זמן לעכל או משהו
שואל השאלה:
כן אבל אנחנו חברות קרובות ויצא לנו הרבה לדבר על דברים אישיים.. וכשאובחנתי הייתי די בסערת רגשות לא ידעתי איך להתמודד עם האבחנה. לא סיפרתי לאף אחד אבל הייתי ממש off במשך כמה ימים והיא שמה לב ושאלה כמה פעמים מה איתי ואם הכל בסדר בכל זאת אנחנו גרות ביחד.
ועכשיו שליטרלי אמרתי לה ישירות שאובחנתי בדיכאון היא לא ממש התייחסה לזה
והיא דיברה איתי רגיל כל היום
אנונימית
אם את אומרת שהיא שאלה אותך בעבר כשהיית לא משהו זה כנראה אומר שזה לא קשור לזה שלא אכפת לה. היא גם לא התרחקה ממך או משהו ממה שאמרת, אני חושבת שזה משהו אחר.
אני לא מכירה את כל הסיטואציה אז אני רק אגיד דבר כזה, מתוך נקודת הנחה שהיא שמה לב בכלל לשינוי הזה ושהיא לא באמת יודעת איך לנתמודד עם אנשים בדיכאון וזה נראה לה כמו מושג זר ומפחיד שהיא אולי מפחדת לעשות משהו לא נכון, אולי תגידי לה מה את מצפה ממנה בתור חברה שלך. זה נשמע מוזר בטח אבל חברה שלי בדיכאון ואני תמיד ממש פחדתי להגיד או לעשות משהו לא רגיש מספיק שיגרום לה להרגיש לט בנוח או לא טוב, וזה דווקא בגלל שאכפת כל כך, אז דברי איתה על זה. היא לא בהכרח לא רוצה להיות שם בשבילך או משהו אולי היא פשוט לא יודעת איך.
אנונימית
אולי היא לא רוצה לגרום לך להרגיש לא בנוח והיא מנסה לתת לך קצת זמן לעכל את הרגשות
אנונימית
באותו הנושא: