10 תשובות
לא מפריע לי שהם ידעו אבל אני לא ילך אליהם סתם ככה ויגיד אמא יש לי סטיפס
אנונימי
חח כאילו שזה מעניין אותם.
בקושי שלום הם אומרים, אין להם זמן לנשום.
הדבר האחרון שאני אגיד להם זה "היי אמא ואבא, יש לי חשבון בסטיפס"
מה זה סטיפס?
עוד אתר..
בקושי שלום הם אומרים, אין להם זמן לנשום.
הדבר האחרון שאני אגיד להם זה "היי אמא ואבא, יש לי חשבון בסטיפס"
מה זה סטיפס?
עוד אתר..
כן, הן שואלים מה אני עושה על המחשב ומקליד כל כך הרבה..
הראתי להם את התשובות שלי d:
הראתי להם את התשובות שלי d:
חח מה הם סוג של מפקחים עליך כדי לראות מה את עושה באינטרנט? את ילדה בת 11-12?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח טוב, תודה:-)
חחח טוב, תודה:-)
שואל השאלה:
ההורים שלי לא יודעים...
ההורים שלי לא יודעים...
שואל השאלה:
סתם... אני לא יודעת אם לספר להם או לא
סתם... אני לא יודעת אם לספר להם או לא
בשביל מה?
אנונימית
למה שהם ידעו?
באותו הנושא: