6 תשובות
אני אוהב מאוד את השמות של חו"ל אבל בישראל יש שמות נדירים
שאני לא חושב שאתה תימצא במקום אחר או ביבשת אחרת
אמריקאים
אמריקאים
ישראלים
תלוי בשם אבל לרוב אני מעדיפה שמות של ישראלים כי שמות אמריקאיים אני מדמיינת לפי דמויות שאני מכירה או משהו כזה
אין לי מושג למה מלא מעדיפים שמות אמריקאים (*עריכה* לא מלא מעדיפים אמריקאים זה חצי חצי אבל יש לי נקודה*) לישראלים יש שמות שווים: אפריים, שמוליק, פנחס אחלה שמות לדעתי
ונגיד קלואי זה אומר דשא בכלל