11 תשובות
נשמע לא חוקי, אבל לא יודעת
ממש לא !
אין לי מושג אם זה חוקי אבל עושים את זה בבית ספר שלי מלא
לא
אצלי בבית ספר אפשר לקחת את הטלפון ולא להחזיר עד שההורים באים לקחת אבל הם משאירים אותו בבית ספר לא לוקחים אותו הביתה
אנונימית
ממש לא. זה אסור לפי חוזר מנכ"ל של משרד החינוך
אין סיכוי שמותר
נראלי שכן, עושים את זה בבית הספר שלי
לא.
הוא יכול לקחת ולהחזיר בסוף השיעור או בסוף היום
הוא יכול לקחת ולהחזיר בסוף השיעור או בסוף היום
ממש לא, זה נגד החוק.
כן, אם מזהירים את זה מראש
באותו הנושא: