9 תשובות
ו
אנונימית
י
ביסודי זה ממש הבסיס ואז לומדים שוב בתיכון
ב- ח' או ב- ט' לומדים יותר בהרחבה את מה שלומדים בכיתה ו' על עיגול ומעגל ובתיכון מתחילים לשלב גם משפטים גאומטריים עם מעגל
שואל השאלה:
אני בט' סוף שנה ולא למדנו בכלל על עיגול ומעגל
רק בכיתה ו'
אני בט' סוף שנה ולא למדנו בכלל על עיגול ומעגל
רק בכיתה ו'
אנונימי
^שנה הבאה נלמד
אה מוזר, כי אני זוכר שאני כן למדתי בחטיבה, רק לא סגור באיזו כיתה. אבל אולי זה היה בגלל שהייתי במופת.
תלוי בכמה יחידות את נגיד 4 מתחילים בכיתה י 3 אין לי מושג אם בכלל מתחילים אני מאוד מקווה שלא ו5 יש מצב בט
כיתה י
נושא מזעזע
נושא מזעזע
באותו הנושא: