2 תשובות
נראה לי hop-on
ויש עוד אפליקציה של משרד התחבורה אבל אני לא זוכרת איך היא נקראת
ויש עוד אפליקציה של משרד התחבורה אבל אני לא זוכרת איך היא נקראת
רב פס ממש מומלצת בתור אחד שמשתמש בה,
היא ממש קלה ונוחה ולא מסורבל!
התחנה של משרד התחבורה
any way של ישראכרט אך זה לא תקף ברכבת הקלה בכרמלית והרכבלית.
זה תקף באוטובוס/רכבת
היא ממש קלה ונוחה ולא מסורבל!
התחנה של משרד התחבורה
any way של ישראכרט אך זה לא תקף ברכבת הקלה בכרמלית והרכבלית.
זה תקף באוטובוס/רכבת
באותו הנושא: