9 תשובות
תשמע....
אנונימית
חיובי
כמובן
אח שלי אני מכרתי אותם בשביל כלום
אנונימית
כן.
אני מכרתי את משפחתי בשביל בכיף
כן מכרתי את אחותי למעיל חדש
אל תדאג זה טבעי
אני גם מוכרת את המשפחה שלי מידי פעם כשאני רוצה לקנות דברים שיש לי בברז
אני גם מוכרת את המשפחה שלי מידי פעם כשאני רוצה לקנות דברים שיש לי בברז
אנונימית
באותו הנושא: