14 תשובות
זה כאילו בשביל להדגיש את זה עוד יותר
שואל השאלה:
אחשלי
אנונימית
מתקדם מהר מדי וזה לא הולך להגיע למקום טוב לדעתי
שואל השאלה:
אבל גם אוהב אותך זה מוגזם אין לי בעיה שהוא יעשה סתם לב אבל הכרתי אותו רק היום ועוד מהאינסטגרם
אנונימית
שהוא מחבב אותך ומצאת חן בעיניו
שואל השאלה:
תקשיב הוא ממש חמוד ומכבד אבל לא הבנתי מה הקטע שלו^^^^
אנונימית
יש סוג אנשים שרושמים ככה "תודה", זה בעצם יותר סלנג.
שואל השאלה:
אבל אוהב אותך?
אנונימית
הייתי רושם "גם אני אוהב את עצמי"
לב אדום לאו דווקא אומר משהו
יש מצב שהוא סתם נחמד
בקשר לאוהב אותך אין לי מושג מה הןא רצה
שואל השאלה:
ואם יש לי הרגשה טובה לגבי זה? כי חברה שלי אמרה שהוא אחד המתוקים והיא מכירה אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לטובה?^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה3>
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג וגם אין לי כל כך דרך לדעת את זה, אבל הוא גם נראה אחד שלא הייתה לו חברה בכלל
אנונימית