7 תשובות
בצומת קריית חיים
קריות וזה מקום קצת מסוכן
אנונימית
אני בוכה מה מסוכן בקריות
קרו דברים לא נעים בצומת קריית חיים וגם בקריית ים לא חסר
אנונימית
צומת קריית חיים זה איפה שמטרונית 2 חותכת לכיוון אתא .
שואל השאלה:
תודה על העזרה בכל זאת נתקעתי שם
אנונימי