7 תשובות
לדעתי מה שקנית יכול לחכות לאחרי המבחנים
יש לך מבחן מחר?
שואל השאלה:
לא^
אנונימית
אז את יכולה עכשיו לשחק או ללכת לישון וללמוד מחר או בעוד כמה ימים
אם אין לך מבחן מחר אז נראלי שעדיף להתחיל מחר
אנונימית
את יכולה לאזן את הכל..
ללמוד כל יום עד שש שבע, אחר כך מקלחת שגרת ערב כזה ולשחק.
אנחנו גם בסוף שנה,בחופש יהיה לך מספיק זמן לשחק אז שימי עדיפות ללימודים בינתיים יאללה פוש אחרון
ולגבי הבית ספר מחר תלכי לישון עוד שעה או משהו
עדיף שתתחילי מחר? ועכשיו תאספי אנרגיות בשביל להיות במצב רוח טוב מחר!