8 תשובות
לא
אבל אם תבקשי אז ייתנו לך
המועד ב זה המועד החיצוני אם אני לא טועה
כנראה תשאל.בבצפר
שואל השאלה:
אני מתכוונת מועד ב אם נכשלתי
(עדיין לא עשיתי את הבגרות, היא מחר.. אבל אני מכינה את העצמי לגרוע מכל)
בננה
בננה
אם רוצים לשפר את הציון בבגרות פנימית, יש לגשת לבגרות החיצונית.
שואל השאלה:
סבבה תודה!