9 תשובות
לאכול
תלכי לישון
כנראה משועממת
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת לישון אני צריכה ללמוד.
אני לא יכולה ללכת לישון אני צריכה ללמוד.
אנונימית
תטפלי בעצמך, לא בקטע רע פשוט את סתם תעלי במשקל וחבל
אנונימי
לשתות מים
תאכלי שימי ז*ן
תלמדי מחר
עדיף לישון, מילא אין לך הרבה שעות לישון
עדיף לישון, מילא אין לך הרבה שעות לישון
^^אחלה שעה להיזכר בה, מחר יש חופש, תלמדי בו, כרגע תישני
אנונימי
באותו הנושא: