12 תשובות
לא
לא, זה בסדר, תעשי מה שאת רוצה
כן
זה התמונה שלך תעשי מה שאת רוצה
לא אני עשיתי את אותו הדבר עם תמונה ממנגה
כן
קצת קרינג' לא אשקר
מאוד
כן
לא, זאת רק הזדמנות להכיר עוד אנשים עם תחומי עניין דומים לשלך
באותו הנושא: