התחברות
הרשמה
על מה לוחצים בשלט של הסוני כדי להעביר לתפריט של משחקים?
20 במאי 2022, 16:55
Playstation
פלייסטיישן
Sony
תשובה אחת
לחיצה על הכפתור האמצעי עם הלוגו של פלייסטיישן.
ב4 מספיק לחיצה אחת, ב5 צריך לחיצה ארוכה.
G
GodOfWar
באותו הנושא:
איפה נמצאת האות L בלי מספר והאות R בלי מספר בשלט של הסוני??
אשמח לעזרה בסוני,על מה לוחצים בשלט כדי להמשיך מפהhttp://www.up2me.co.il/imgs/32859256.jpg
שלחתי את הסוני 5 שלי למעבדה כי יש לי בעיה בשלט ובתוך הסוני יש דיסק יקחו אותו?
מה לוחצים בשלט של המזגן כדי שהתריסים יזוזו?
למי שבהוט, גם כשאתם לוחצים להעביר ערוץ לוקח לזה 10 שניות להעביר?
עכשיו הפסדתי בפיפא דקה 90 מהפך 3:2 ושברתי את השלט של הסוני על הקיר
אהלן חברה אני חייב את עזרתכם חברי ביקר אצלי ממזמן וחיבר את השלט סוני שלו לסוני שלי ומאז אנלא יכול להשתמש בשלט שלי בסוני
הטענתי את השלט של הסוני תוך כדי שהוא דולק וזה נהיה ממש חם, מה הסיבה?
השלט סוני שלי פשוט מהבב ולא נותן לי להדליק את הסוני מה לעשות
חברים שואלים אותי איך ההרגשה בשלט של הסוני 5
איפה זה R3 בשלט של הסוני