11 תשובות
מוזר קצת אבל זה יעבור עם הזמן, אין כל כך מה לעשות עם זה
להמשיך הלאה ולחפש מישהי אחרת לחלום עליה
אנונימית
שואל השאלה:
זה באמת מוזר ואין לי מושג למה זה קורה, מילא הייתי חולם פעם ב, אבל זה כל לילה וכל יום
אנונימי
אולי זה פשוט בגלל שעוד לא שחררת ממנה?
יש משהו שלא נסגר ביניכם ואתה מרגישה סוג - של מתח כזה או משהו דומה?
שואל השאלה:
זה בהחלט לא נסגר באופן ראוי, נפרדנו בפתאומיות בשיחת טלפון אחרי שנה ולא ראיתי או דיברתי איתה מאז כי היא ביקשה שננתק קשר באופן מוחלט
אנונימי
אני חושבת שאתה פשוט צריך סגירת מעגל..
היא לפחות הסבירה לך למה? דיברתם על זה? זה המינימום..
שואל השאלה:
הסבירה בערך בשיחה של שתי דקות ובטון מאוד מוזר כאילו אנחנו שני זרים, לא הסכימה להפגש וחסמה מיד מכל מקום.
ולא שקרה משהו מקדים לזה, הכל היה רגיל.
עד היום אין לי מושג מה קרה ויש לי סוג של חרדת נטישה בגלל זה
אנונימי
טיפה מגעיל אם תשאל אותי.
אני כן חושבת שחסרה לך סגירת מעגל והשיחה הזו של פנים מול פנים ומה הוביל לזה באמת..
חלומות על בן אדם מסויים קורות כשחושבים על אותו בן אדם לפני השינה,
כך שאני פחות ממליצה לך לחשוב עליה..
התגברת מאז? התחלת לעבוד על עצמך?
והאמת שאני במצב דומה וכל מה שיש לי להגיד, זה שצריך פשוט לקחת את עצמנו בידיים ולהמשיך הלאה ולהתרכז אך ורק בעצמנו.
שואל השאלה:
אני עובד על עצמי והתחלתי לעשות דברים בשביל הנפש, וביום יום אני בקושי חושב עליה כבר, לעומת התקופה בהתחלה שהייתי שבור לחתיכות.
אבל היא כנראה בתת מודע תמיד אם אני חולם עליה בכל יום, וזה מבאס אותי. היא בטח כבר בחיים שלה ולא זוכרת מי אני, ואני עדיין נזכר בה בכל יום ומסוגל לבכות מהזכרונות האלה.
הסגירת מעגל כבר לא תקרה לצערי וזה הותיר אותי עם בעיות אמון קשות בבני אדם, אני לא מסוגל לסמוך על אף אחד יותר
אנונימי
לא כולן ככה
וזה שהיא התנהגה כמו חרא זה משהו אחר..
יש עוד הרבה בנות מדהימות ואני יודעצ שאתה כרגע לא יכול אפילו לחשוב על מישהי אחרת, אבל תתנחם בזה שאם היא התנהגה ככה ולא יכלה להיפרד ממך בצורה נורמאלית - היא לא מגיעה לך.
מגיעה לך מישהי יותר טובה.
וואו אחי אני ממש מצטער בשבילך באמת. זה יותר גרוע אפילו מבגידה. אבל שמע מה כמו שלמעלה אמרו תתחעל לעבוד על עצמך ובעוד כמה זמן אתה תמצא את עצמך במצב שאץה אומר דאם היא תראה אותי היום היא תתחרט על מה שעשתה. ועל הדרך תכיר מישהי חדשה. וגם תשמע זה נשמע מצב כבר מאוד חמור אני הייתי במקומך הולך לדבר עם מישהו מקצועי