5 תשובות
אומייגד איך נרשמים לזה?
דאפק למה שמישהו שחי בישראל יהלך למחנה קיץ בקנדה
אנונימי
מה כבר רשמתי
אנונימי
זה נשמע מוזר זה מה אמרתי
אנונימי
בשביל מה עם אני חי כמה מאות אלפי קלומטרים מי ביתי
אנונימי
באותו הנושא: