6 תשובות
שואל השאלה:
יעני כי יש מצוינות שזה מעל הקבצה א
יעני כי יש מצוינות שזה מעל הקבצה א
כע אני
הקבצה א זה הכי גבוה לא?
לשאלתך, הייתי ב הקבצה ב(4 יחל) ואז עליתי להקבצה א בכיתה י והייתי בחמש (וסיימתי ב5 איכשהו).
לשאלתך, הייתי ב הקבצה ב(4 יחל) ואז עליתי להקבצה א בכיתה י והייתי בחמש (וסיימתי ב5 איכשהו).
אמ כן? הייתי במופת
^לא תמיד, זה גם 4
^לא תמיד, זה גם 4
מה? הקבצה א זה 5 יחידות
באותו הנושא: