5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מפתח לאזעקה.
היום פתחתי את הדלת - הזמנתי שגריר.
היה זמזום חלש אבל לא אזעקה.
כנראה שהמצבר התרוקן מהפעלת האזעקה.
פתיחה במפתח מפעילה את האזעקה.
שואל השאלה:
המצבר התרוקן מאי נסיעה.
צריך להתניע לפחות 1-2 פעמים בשבוע.
זה שונה מרכב לרכב, לכן אם האזעקה תפעל נתק אותה באמצעות המפתח
שלום
אם המצבר התרוקן, ותפתח את הרכב באמצעות המפתח, אזי קיימת סבירות שהאזעקה תפעל, מאחר וקיים גיבוי חשמלי עצמאי, אם אכן קיים גיבוי והסוללות עדיין תקינות.
באותו הנושא: