4 תשובות
שותים בגבול הטעם הטוב .. כוס שתיים ביום אבל ליטר זה המוןן זה קפאין וסוכר אל תשכחי
זה לא בריא יותר מידי
זה לא משמין זה פשוט לא בריא בכלל
את רוצה למןת?
באותו הנושא: