8 תשובות
להישאר בחוץ
לא הייתי נכנסת אבל בחירה שלך
לא להיכנס זה תמיד יותר טוב
ככה או ככה המורה לא יוריד את העדרות תשאר בחוץ
תשארי בחוץ
להישאר בחוץ
להישאר בחוץ