התחברות
הרשמה
אני בוכה כול יום אני בכיתה) ט טיפולית. ואני לא יודעת כלום אני לא עושה כלום בכיתה
20 בפברואר 2013, 20:27
כיתה
צבא
בגרות
לימודים
מבחנים
שיניים
תשובה אחת
ממה את בוכה?
ה
המשטרה רשלנית
באותו הנושא:
היי אני מאוהבת בגסטין אני בוכה כול הזמן ואני יודעת שבחיים לא ניפגש וזה מזה מכאיב..
בנים אם תראו בת בוכה בכיתה מה תעשו?
דיי אני בוכה מריצים עלי בדיחות ושמועות בקבוצה של הכיתה שלי שיש לי דובי ואני יושנת איתו: ( מה אני עושה?
מה זה כיתה טיפולית?
אני בצבא ואני בוכה כל הזמן בלי סיבה אני פשוט בדיכאון ואני לא יודעת
עד כמה זה מטומטם מ1-10 שאני בוכה ואני לא יודעת את הסיבה?
אני בכיתה ואני בוכה עוד רגע איןלי כוח לילדים האלה איך להעלים את זה?
אני בדיכאון, אני כל יום בוכה כי החיים שלי בזבל, פסיכולוגים לא עזרו ואני יודע שכלום לא יעזור ואני אשאר דיכאוני כל החיים שלי, אז למה להישאר בחיים?
לעבור לכיתה טיפולית? איך לעבור לשמה?
למה יש אנשים שיורדים על ילדים עם מגבלה כמו "אוטיזם", כאילו אומרים להם "יא מוגבל שכלית" "חח אתה כיתה טיפולית"?
רבתי עם חבר שלי ואני בוכה ואני לא יודעת מה לעשות הוא נתפס על קטנות!