4 תשובות
שואל השאלה:
רגע אז עדיין טעים או שעדיף בלי?
רגע אז עדיין טעים או שעדיף בלי?
עדיין טעים
אפשר אבל זה הרבה פחות טעים
הכנתי עם פטריות משימורים ויוצא סבבה דווקא
לא טעים כמו עם פטריות טריות אבל עדיין אחלה
לא טעים כמו עם פטריות טריות אבל עדיין אחלה
באותו הנושא: