6 תשובות
לא, מכיר הרבה כאלה
גם אני
גם אני
אני לא אוהבת את הריח והמרקם אבל זה בסופו של דבר די טעים, טונה זה לא מאכל ככ ךופולרי כנראה בגלל הריח
אני לא אוכלת דגים בכלל אז גם לא טונה
באותו הנושא: