3 תשובות
זה נכון, אבל זה רק לידע, אני לא חושבת שייתנו לך להתנדב אחרי הקורס הזה, ושמעתי שמלמדים שם רק ידע בסיסי
יש בחלק מהתחנות קורס קיץ או קורס פסח לכיתות י
לא בכל התחנות וגם אם יש את זה לא נותנים בהכרח להתנדב אחרי