4 תשובות
לדעתי המסקרה הכי טובה היא לוריאל טלסקופיק.
סקיי היי לא טובה,זה נראה כאליו לא שמת
מסקרה והיא די יבשה כזאת.
סקיי היי לא טובה,זה נראה כאליו לא שמת
מסקרה והיא די יבשה כזאת.
מושלמת צריך לדעת לשים
מושלמתת !!!
לא לקנות! יש לי אותה אחרי שעה היא יורדת וזה נראה כיאלו את בלי מסקרה
באותו הנושא: