4 תשובות
זה בסדר, כאילו בהתאם לרמת החומר הנלמדת.
ברור שאם קשה לך אז אל תשאירי סתם, תהיי איפה שאת יותר מסדרת וטוב לך.

מה גם לכם יש מפמריםם חחח?
אנונימית
רגע עשית במדעים?? את כיתה ט?
לא בכלל לא
הם כן קשים יותר מאחרים אבל לא כזה
אנונימית
גם לי יש מתמטיקה איכסס אני יודעת שילך לי נורא זה ממש מגעיל