11 תשובות
x+y=25
1.2x-y=8
בלפתור מערכת משוואות אתה צריך עזרה?
1.2x-y=8
בלפתור מערכת משוואות אתה צריך עזרה?
זה של שתי משתנים, כשמגדלים בעשרים אחוז אז מכפילים את x או y ב 1.2, ואם זה היה 80 אחוז במקום עשרים אז צריך להכפיל את x או y ב1.8
אז את צריכה לעשות במשוואות ככה
x+y=25
x1.2-y=8
ומכאן צריך לפתור שתי משתנים,אם את צריכה עזרה עם זה תכתביי
אז את צריכה לעשות במשוואות ככה
x+y=25
x1.2-y=8
ומכאן צריך לפתור שתי משתנים,אם את צריכה עזרה עם זה תכתביי
שואל השאלה:
הצלת לי את החיים אתה לא מבין כמה הייתי בלחץ
הצלת לי את החיים אתה לא מבין כמה הייתי בלחץ
שואל השאלה:
יש לי עוד שאלה שניה אני יכתוב אותה
יש לי עוד שאלה שניה אני יכתוב אותה
אבל זה חשוב להבין את החומרר
שואל השאלה:
נתונים שני מספרים.
אם נגדיל את הראשון ב-50% ונחבר לו את המספר השני תתקבל התוצאה 17. אם נקטין את המספר הראשון ב-50% ונחבר לו את המספר השני תתקבל תוצאה 9. מהם שני המספרים.
נתונים שני מספרים.
אם נגדיל את הראשון ב-50% ונחבר לו את המספר השני תתקבל התוצאה 17. אם נקטין את המספר הראשון ב-50% ונחבר לו את המספר השני תתקבל תוצאה 9. מהם שני המספרים.
x1.5+y=17
x0.5+y=9
x0.5+y=9
שואל השאלה:
אבל מאיפה ה-1.5 הרי צריך להגדיל את ה-x ב-50%
אבל מאיפה ה-1.5 הרי צריך להגדיל את ה-x ב-50%
שואל השאלה:
אהה הבנתי כי מגדילים בחמישים אחוז אז עושים מאה ועוד חמישים ואז הופכים ושבר עשרוני
אהה הבנתי כי מגדילים בחמישים אחוז אז עושים מאה ועוד חמישים ואז הופכים ושבר עשרוני
נכון, אבל בשני היה צריך להקטין, אז במקום להוסיף לו 1 הורדתי ושמתי 0.5
כןן
באותו הנושא: