8 תשובות
כי את ערסית
שואל השאלה:
נשבעת שלא אני בין השקטים בכיתה אבל אם צריך אז אני מדברת
אנונימית
כי הם כנראה ילדים ילדותים רצח, ודי להשתמש במפגר כקללה זה לא
כי הכיתה שלך מחפשת אקשן
כי הם ילדותיים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם
זה לא מתחיק בכלל
כי הם מחפשים אקשן
תלוי איך את מקללת אותי
לא יודעת זה משעשע אותם